- Via de mkb-portal kunt u snel en eenvoudig de premie voor het wagenpark van uw klant berekenen. U voert uitsluitend de kentekens, de gewenste dekking en de schadevrije jaren in en de juiste premie rolt eruit. Dankzij de kentekenkoppeling is de premie gebaseerd op de correcte cataloguswaarde: exclusief btw en bpm. Dit bespaart u tijd en moeite.
De pluspunten van het Bedrijfswagenpakket
- Onze losse zakelijke Personenauto- en Bestelautoverzekeringen kennen een zeer gedifferentieerde tariefstructuur. Ook binnen het Bedrijfswagenpakket hanteren we die zeer gediffertentieerde tariefstructuur.
- Daarbij is premie ten opzichte van losse zakelijke Personenauto- en Bestelautoverzekeringen nog aantrekkelijker. Per te verzekeren object is de premie binnen het Bedrijfswagenpakket circa 10% lager.
Tijdens het maken van de offerte kunt u kiezen voor de optie “Schadevrije jaren optimalisatie”. Kiest u voor deze optie? Dan kennen we automatisch de schadevrije jaren toe aan die voertuigen met de hoogste premie.
Hiermee profiteert uw klant van de meest gunstige premieberekening voor zijn wagenpark. Dit scheelt u weer tijd en u biedt uw klant direct de meest gunstige premie.
- In de mkb-portal kunt u eenvoudig de gewenste nevendekkingen aangeven. Denk daarbij aan de schadeverzekering voor inzittenden, de rechtsbijstandverzekering, de ongevallenverzekering voor inzittenden en pechhulp. Deze gelden dan voor alle voertuigen in het wagenpark.
- En bij bestelauto’s kunt u met één druk op de knop de lading meeverzekeren. Extra accessoires? Deze kunt u per voertuig meeverzekeren.
Steeds meer ondernemers en bedrijven stappen over naar elektrisch of hybride rijden. Daar bieden wij ook oplossingen voor. In het Bedrijfswagenpakket kunt u ook elektrische en hybride aangedreven pesonen- en bestelauto's verzekeren. Onze zakelijke personen- en bestelautoverzekering kennen namelijk drie dekkingsonderdelen die speciaal bedoeld zijn voor hybride en volledig elektrische auto’s:
- Pechhulp bij lege accu:
Rijdt uw relatie een 100% elektrische personen- of bestelauto en wordt deze niet geleased? En komt uw relatie in Nederland stil te staan met een lege accu? Dan helpen wij uw relatie verder. Onze hulpverlening bestaat uit het vervoer van de (bestel)auto naar de dichtstbijzijnde publieke laadpaal of naar de geplande eindbestemming van die rit. Geen zorgen dus! - Laadpaal meeverzekerd:
Heeft uw relatie een laadpaal voor zijn zakelijke (bestel)auto? En is deze niet verzekerd op een andere verzekering? Dan bieden wij op onze (bestel)auto-verzekering een allrisk dekking, voor schade als gevolg van een van buitenaf komend onheil (bijvoorbeeld brand, aanrijding). Zo geniet uw relatie van optimale zekerheid. Deze extra dekking geldt als de (bestel)auto eigendom van je relatie is. Deze extra dekking geldt niet voor (bestel)auto’s die geleased worden. - Laadkabel meeverzekerd:
Accessoires zijn bij onze zakelijke personenautoverzekering op de (Beperkt) Casco-dekking standaard meeverzekerd tot € 3.500,-. Naast een brandblusapparaat, een fietsendrager, een dakdrager, een dakkoffer, een sleepkabel, een gevarendriehoek, een pechkoffer en een verbandtrommel valt ook de laadkabel onder de accessoiresdekking. Ook bij de Bestelautoverzekering valt de laadkabel onder de accessoiresdekking. Bij de Bestelautoverzekering zijn accessoires standard meeverzekerd tot tot € 1.500,-. Bij beide verzekeringen kunt u de dekking voor accessoires verhogen.
- Naast deze extra uitgebreide dekking voor elektrische auto’s biedt onze zakelijke auto- en bestelautoverzekering uw relatie nog meer voordelen. Welke voordelen dat zijn leest u voor de zakelijke personenauto hier en voor de bestelautoverzekering . hier
- We weten dat het maken van een offerte voor een wagenpark tijdrovend kan zijn. Vandaar dat we dit bij het Bedrijfswagenpakket hebben vereenvoudigd.
- Voor het maken van een offerte hoeft u niet vooraf allerlei schadegegevens aan te leveren. U hoeft in de mkb-portal uitsluitend de kentekens, de gewenste dekking en de schadevrije jaren in te voeren en de juiste premie rolt eruit.
- Dient u de aanvraag in? Dan is het in bepaalde situaties wel nodig om schadegegevens aan te leveren. In het aanvraagproces wordt dit dan aangegeven.
Ook proberen?
Meer informatie?
Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met uw vaste aanspreekpunt bij Allianz. Of neem contact op met onze medewerkers van het Contactcentrum Zakelijke Schadeverzekeringen via het algemeen telefoonnummer 088 - 577 21 00. U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Wij helpen u graag verder.
Meer informatie
-
Voorwaarden
-
Verzekeringskaarten