-
1. Noodsituatie onderweg of op reis
-
2. Particuliere verzekeringen
-
3. Bel je voor een zakelijke verzekering
-
4. Gaat je vraag niet over een schade verzekering
1. Noodsituatie onderweg of op reis
2. Particuliere verzekeringen
1. Als je de verzekering online hebt afgesloten op AllianzDirect.nl, dan begint je polisnummer met DN-
2. De verzekering is afgesloten via een verzekeringsadviseur, via je werkgever of je autodealer
1. Als je een vraag hebt over je verzekering
- 1. als je via je werkgever een verzekering hebt afgesloten
- 2. als je bij je BMW, MINI of Alphera dealer een verzekering hebt afgesloten
- 3. als je bij je Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Dutchinsurance dealer een verzekering hebt afgesloten
- 4. voor vragen over je fiets of reisverzekering
- 5. overige schade verzekeringen
- 6. incasso vragen
2. Status lopende schade of een nieuwe schade melden
- 1. Schade met of aan je voertuig of letselschade
- 2. overige schade
3. Bel je voor een zakelijke verzekering
1. Je hebt een verzekering afgesloten bij je BMW, MINI of Alphera dealer.
2. Je hebt een verzekering afgesloten bij je Volkswagen, Audi, Seat, Skoda of Dutchinsurance dealer
3. Je hebt een vraag over een nota of incasso
4. Je hebt een vraag over een lopende schade melding of je wilt een schade melden
- 1. Schade met of aan je voertuig of letselschade
- 2. Andere schade
5. Je hebt een vraag over de UBO
6. Ben je geen adviseur maar je hebt wel een vraag? Neem dan contact op met jouw adviseur. Het telefoonnummer vind je bovenaan je polisblad. Heb je nog geen verzekering bij ons maar heb je een vraag over een van onze schade producten? Gebruik dan onze adviseur zoeker op allianz.nl. Als wij je kunnen helpen bij het vinden van een adviseur, kies dan 6.
9. Wil je het menu nog een keer horen? Kies dan 9.
4. Gaat je vraag niet over een schade verzekering