Merkenpolis

Elk merk is uniek, wij begrijpen dat als geen ander. Daarom trekt Allianz samen op met importeurs en dealerholdings om verzekeringsoplossingen te ontwikkelen die specifiek zijn toegesneden op de wensen van jouw klant. Met mogelijkheden voor branding, datavisualisatie en schadesturing creëren we een totaalpakket dat aan jouw verwachtingen voldoet.

Met ons team van 35 experts streven we naar service van het hoogste niveau, zodat jouw klanten zorgeloos de weg op kunnen. Daarom is onze merkenpolis een op maat gemaakte oplossing. Daarbij is gebruiksvriendelijkheid key voor het effectief inzetten van autoverzekeringen. Het afsluitproces moet naadloos, en zonder drempels zijn, want het is lastig om de aandacht van de klant vast te houden.

Daarom hebben we het voor adviseurs en verkopers in de showroom zo eenvoudig mogelijk gemaakt om klanten te helpen bij het afsluiten van een verzekering. Ons systeem wordt zoveel als mogelijk geïntegreerd in jouw DMS/backofficesysteem. Het ICT-platform van Allianz dat op de achtergrond draait zorgt ervoor dat het configureren van de auto, het afsluiten van de financiering én het afsluiten van de verzekering zoveel mogelijk in één omgeving gebeurt.

Je wordt gekoppeld aan één van onze Client Succes Managers die zich continu inzetten voor een excellente en waardevolle service. Een Client Succes Manager is jouw centrale aanspreekpunt die voortdurend streeft naar het beste resultaat voor jou en jouw klanten. Door middel van dagelijks contact worden zaken adequaat en efficiënt opgepakt. Op deze manier ontzorgen wij jou, jouw dealers en jouw klanten en bouwen we samen aan een persoonlijke relatie en een sterk partnerschap. Want als jouw business groeit, dan groeien wij met je mee.

Ook kennen wij een optie voor branding, waarbij we de verzekeringsoplossing aanpassen naar de huisstijl van jouw merk. Zo verzorgen wij voor jouw klanten een volledige klantervaring volgens jouw wensen, op premium-niveau. Onze Data-analisten zorgen ervoor dat gegevens, uit zowel interne als externe databronnen, in kaart worden gebracht en presenteren deze in praktische en begrijpelijke rapportages zoals portefeuille-informatie, competitievergelijkingen en schaderapportages. Zodat wij samen kunnen (bij)sturen, zelfs op merk/model niveau.

Ons geautomatiseerde proces van schadeafhandeling draagt bij aan de tevredenheid van berijders. We weten dat wanneer een claim snel, efficiënt en vakkundig wordt afgehandeld, jouw klanten zich goed ondersteund en gewaardeerd voelen. En dat leidt tot een langdurige klantrelatie en positieve mond-tot-mondreclame voor jouw merk.

En rijdt je klant schade? Dan pas ervaren zij de voordelen van hun merkenpolis op premium-niveau, waarbij we zorgen voor gerichte schadesturing. Komt er een claim binnen, dan regelen wij dat de klant zonder gedoe bij een schadehersteller van jouw merk terecht kan.

  • Standaard WA-dekking voor schade toegebracht aan derden.
  • Een beperkt casco dekking, waarbij het voertuig van je klant onder anderen beschermd is tegen diefstal, brand, storm, en ruitschade. Schade aan het voertuig door een aanrijding, dan wel schade door vandalisme, valt hier niet onder.
  • Of een uitgebreid casco dekking, welke als meest uitgebreide verzekering ook een vergoeding biedt voor schade aan het voertuig van je klant door vandalisme, danwel een aanrijding, ook als die aanrijding door je klant zelf veroorzaakt is. 
  • Verschillende nevendekkingen, zoals Schadeverzekering voor Inzittenden, Beperkte of Uitgebreide rechtsbijstandverzekering en Pechhulp.
  • In overleg en afhankelijk van de specifieke situatie behoren maatwerkdekkingen tot de mogelijkheden.
  1. Kwaliteit: we bieden producten en dekkingen van hoge kwaliteit die voldoen aan de verwachtingen en eisen van jouw klanten.
  2. Betrouwbaarheid: we bieden betrouwbaarheid en consistentie in prestaties, doorlooptijden en klantenservice.
  3. Klantgerichtheid: we zorgen voor een klantgerichte benadering, waarbij jouw werknemers of deelnemers in de doelgroep die jij bedient centraal staan en volledig worden ontzorgd.
  4. Innovatie: we beloven voortdurende innovatie en de introductie van nieuwe en verbeterde producten of diensten die inspelen op de behoeften en wensen van jouw klant.
  5. Duurzaamheid: onze keuzes zijn duurzaam en verantwoordelijk op het gebied van milieu, maatschappij en ethiek.
  6. Expertise: je hebt toegang tot een team van specialisten binnen Allianz die vanuit jouw business en jouw belangen meedenken.
  7. Maatwerk: elke groepsverzekering wordt zorgvuldig afgestemd op de unieke kenmerken en waarden van jouw merk en de wensen van jouw doelgroep.

Jouw mobiliteitsambities helpen waarmaken, dat is onze taak. Want mobiliteit verandert, en wij veranderen met jou mee. Daarom bieden we verzekeringsoplossingen op maat voor zakelijke voertuigen en wagenparken. Of het nu leasing, deelvoertuig of een ander zakelijk risico is.

Ook geven we jouw klanten inzicht in veilig, en efficiënt rijden. Dat is niet alleen belangrijk voor de verkeersveiligheid van je berijders, het zorgt ook voor minder kosten én stimuleert de duurzaamheid van je wagenpark. Daarnaast werken we met (schade)data, inclusief heldere (schade)rapportages, die inzicht geven in de portefeuilleontwikkeling en schadelast. Bij Allianz zijn we oplossingsgericht, gedreven en streven we naar excellente service. Dat zijn de belangrijkste redenen waarom zakelijke klanten kiezen voor Allianz. Zo bouwen we samen aan mobiliteit die futureproof is.

Dan helpen we je graag verder. Neem daarvoor contact op met jouw verzekeringsadviseur. Heb je geen adviseur? Onze afdeling Commercial Motor staat voor je klaar. Wij zijn bereikbaar via:

Telefoonnummer 088 577 2100 Of neem contact op met Erik Boertjes via [email protected] of met Nick van Dijk via [email protected]

Wil je contact met ons? Wij zitten voor je klaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30. 

Wil je advies over een van onze verzekeringen? Neem dan contact op met een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.