Registreren & Inloggen

U kunt uw activatiecode terugvinden in de ontvangstbevestiging van uw schademelding of bij de ontvangst van uw polisdocumenten.

U ontving deze ontvangstbevestiging per e-mail of post van ons. U kunt ook de QR-code scannen die in de ontvangstbevestiging staat. De activatiecode wordt dan automatisch voor u ingevuld.

Om een account te registreren heeft u uw e-mailadres en mobiele nummer nodig. We gebruiken het e-mailadres als ‘gebruikersnaam’ en sturen een verificatie code via SMS naar uw mobiele nummer

Heeft u geen e-mailadres of mobiel nummer? Dan heeft u helaas geen toegang tot onze digitale omgeving.

Deze foutmelding kan ontstaan door de volgende redenen:
  • De door u ingevoerde geboortedatum komt niet overeen met die van de polishouder. Controleer of de juiste geboortedatum is ingevoerd.
  • De ingevoerde activatie code is niet correct. Controleer of u de code juist hebt ingevoerd.
  • Het gebruikte e-mailadres bestaat al in combinatie met een ander profiel. Heeft u meerdere voertuigen verzekerd? Dan moet u bij alle claims hetzelfde telefoonnummer gebruiken.

Is dat niet het geval of wilt u het mobiele telefoonnummer wijzigen neem dan contact op met ons Customer Care Center, telefoon: 088 - 577 25 55. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur. We helpen u graag.

Hiervoor kunnen de volgende oorzaken zijn:

  • U heeft uw account nog niet aangemaakt.
    Klik hier om uw account aan te maken.

Om een account te registreren heeft u ue email adres en telefoonnummer nodig. Daarnaast heeft u de activatie code nodig die u heeft ontvangen bij de bevestiging van uw claim of in de ontvangen polisdocumenten. U heeft deze via mail of via post van ons ontvangen. U kunt ook de QR code uit de ontvangstbevestiging scannen, dan wordt de activatiecode automatisch voor u ingevuld.

  • Er is een technische fout ontstaan. Klik op de 'verzenden' button om de SMS code opnieuw te ontvangen.
  • Er is een probleem bij uw provider. Helaas kunnen wij dit niet verhelpen. Probeer het later nog een keer. 
  • Het mobiele nummer is niet correct.
    Wilt u uw persoonsgegevens aanpassen? Neem dan contact op met onze verzekeringsservice. In uw polisdocumenten kunt u  de contactgegevens vinden. 
De SMS verificatie code komt niet overeen met de  (laatst)  verzonden SMS verificatie code die aan u is verzonden. Controleer de code nogmaals of vraag een nieuwe code aan via de button ‘Opnieuw versturen’.

U kunt uw activatiecode terugvinden in de ontvangstbevestiging van uw schademelding of bij de ontvangst van uw polisdocumenten.

U ontving deze ontvangstbevestiging per e-mail of post van ons. U kunt ook de QR-code scannen die in de ontvangstbevestiging staat. De activatiecode wordt dan automatisch voor u ingevuld.

Om een account te registreren heeft u uw e-mailadres en KVK nummer nodig. We gebruiken het e-mailadres als ‘gebruikersnaam’ en sturen daar een verificatie code naar toe welke u nodig heeft om in te kunnen loggen. Het KVK nummer is een extra identificatie om vast te stellen dat we het juiste bedrijf registreren.  

Heeft u het e-mailadres en KVK nummer niet bij de hand of beschikt u hier niet over? Dan kunt u de claim helaas niet online indienen.

Deze foutmelding kan ontstaan door de volgende redenen:

  • het ingevoerde KVK nummer komt niet overeen met dat van de polishouder. Controleer of u het juiste KVK nummer hebt ingevoerd. Dit moet overeenkomen met het geregistreerde nummer op de polis.
  • De ingevoerde activatie code is niet correct. Controleer of u de code juist hebt ingevoerd.
  • Het gebruikte e-mailadres bestaat al in combinatie met een andere activatie code. Heeft u meerdere relatienummers? Of meerdere voertuigen verzekerd? Dan moet u bij alle claims hetzelfde telefoonnummer gebruiken.

Is dat niet het geval of wilt u het mobiele telefoonnummer wijzigen neem dan contact op met ons Customer Care Center, telefoon:088 - 577 25 55. 

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur. We helpen u graag. 

 

  • Klik hier om een account aan te maken. Om een account te registreren heeft u uw e-mailadres en het bij Allianz bekende KVK nummer nodig. Daarnaast moet u bij de registratie de activatiecode invoeren. De activatiecode vind u in de ontvangstbevestiging van de schademelding. U ontving deze ontvangstbevestiging per e-mail of post van ons. U kunt ook de QR-code scannen die in de ontvangstbevestiging staat. De activatiecode wordt dan automatisch voor u ingevuld.  
  • Er is een technische fout opgetreden. Klik op de button ‘Opnieuw versturen’ om de SMS-verificatiecode nogmaals te versturen. 
  • Er is een storing bij uw telefoonprovider. Dit kunnen wij helaas niet verhelpen. Probeer later opnieuw. 
  • Het mobiele nummer of het KVK nummer is niet correct. Wilt u uw gegevens wijzigen? Neem dan contact op met de afdeling Verzekeringsservice. In uw verzekeringspapieren vind u hun contactgegevens.
De e-mail verificatie code komt niet overeen met de  (laatst)  verzonden e-mail verificatie code die aan u is verzonden. Controleer de code nogmaals of vraag een nieuwe code aan via de button ‘Opnieuw versturen’.