Soms lukt het ons niet om je premie af te schrijven. We proberen het dan altijd een tweede keer. Lukt dat opnieuw niet, dan sturen we je een bericht waarin wij vragen de premie over te schrijven. Neem ook contact op met je verzekeringsadviseur om te kijken waar het mis is gegaan. Misschien staat er een vinkje verkeerd of hebben we niet het juiste rekeningnummer. Zo voorkom je dat we je verzekering stopzetten.
Toestemming voor buitenlandse incasso's
Het kan zijn dat je bij de bank geen toestemming hebt gegeven voor incasso's vanuit het buitenland. We zijn een internationale verzekeraar en schrijven de premie af vanuit een Duits rekeningnummer. Je herkent deze aan de letters DE. Neem contact op met je bank om dit aan te passen.
Maak je met je bank gebruik van een goedkeuringslijst?
Voeg Allianz opnieuw toe aan de goedkeuringslijst. Hiervoor heb je ons IncassantID nodig, NL66ZZZ29037929000. Zorg ook dat je toestemming geeft voor de incasso via je Mijn Account. Dan kunnen wij de premie voortaan weer incasseren.